Jag kandiderar till riksdagen. Läs min lista "A till Ö" om vad jag tycker i olika frågor.

söndag, maj 18, 2008

Osis

I fredags var jag i Stockholm och firade en gammal kompis som ska gifta sig. Vi var ett gäng som gjorde manliga saker såsom att köra go-kart, skjuta luftpistol och spela guitar hero. Till min egen stora förvåning kom jag inte sist i go-kart. Därefter gubbröra, öl och brännvin i en studio på Knivsöder.

Kul var det. Begåvad som jag är hade jag bokat in kampanj på lördag förmiddag och tvangs avvika för att åka med SJ hem till Eskilstuna just när vi var färdiga med kaffe och punsch och upptäckt att det pågick en tjejfest på krogen vägg-i-vägg.

På lördag morgon spöregnade det naturligtvis så det var bara att ställa in kampanjen. Så uppoffringen var fullständigt meningslös. Vad gör man inte för politiken...

Inga kommentarer: